Denna information bifogas fakturorna i december




Viktiga telefonnummer:
Fel på vatten eller avlopp - kontorstid: 0739-140 111 - övrig tid: 070-610 49 96
Fel på fiber (föreningens gruppavtal) - Telia support: 020-20 20 70
Om du ej har gruppavtal - Telia support: 90 200
Fel på faktura (kontorstid) - Administration: 0735-102 050
Har vi rätt information om dej?
Har vi rätt mobilnummer?
Avbrott i vattenleverans eller andra störningar meddelas i allmänhet via SMS. Därför är det viktigt att Du har anmält ditt mobilnummer till föreningen och meddelar om du byter nummer.
Enklast anmäler du mobilnummer och andra förändringar i personuppgifter via ett eFormulär på vår hemsida. Titta under rubriken "Aktuellt just nu" på startsidan.
Hur vill du betala dina månadsfakturor?
Vi erbjuder för närvarande följande betalningsmöjligheter:
- Till bankgiro via vanlig faktura
- Via autogiro (ladda ner blankett från hemsidan eller ring 0735-102 050)
- Via e-faktura inne i din internetbank. Sök efter: "Fiber, Vatten och avlopp i Flo"
Nyhetsarkiv
- ▼ 2023 (1)
- ► 2022 (10)
- ► 2021 (14)
- ► 2020 (15)
- ► 2019 (10)
- ► 2018 (18)
- ► 2017 (9)
- ► 2016 (19)
- ► 2015 (14)