Viktig information
Viktiga telefonnummer:
Fel på vatten eller avlopp - kontorstid: 0739-140 111 - övrig tid: 070-610 49 96
Fel på fiber (föreningens gruppavtal) - Telia support: 020-20 20 70
Om du ej har gruppavtal - Telia support: 90 200
Fel på faktura (kontorstid) - Administration: 0514-14 07 34
Har vi rätt information om dej?
Har vi rätt mobilnummer?
Avbrott i vattenleverans eller andra störningar meddelas i allmänhet via SMS. Därför är det viktigt att Du har anmält ditt mobilnummer till föreningen och meddelar om du byter nummer.
Enklast anmäler du mobilnummer och andra förändringar i personuppgifter via ett eFormulär på vår hemsida. Titta under rubriken "Aktuellt just nu" på startsidan.
Hur vill du betala dina månadsfakturor?
Vi erbjuder för närvarande följande betalningsmöjligheter:
- Till bankgiro via vanlig faktura
- Via autogiro (ladda ner blankett från hemsidan eller ring 0514-14 07 34)
- Via e-faktura inne i din internetbank. Sök efter: "Fiber, Vatten & avlopp i Flo Ek"
OBS: Utan citationstecken, samt "&"-tecken (ordet "och" fungerar inte).
Att tänka på
- Ange giltigt mobilnummer till föreningen för att inte missa viktig driftsinformation!
- Anmäl inkoppling av fiber, vatten och avlopp så fort något av dem är installerat!
Samma eFormulär används. - Koppla in avlopp omgående när så är möjligt!
Det riskerar annars att orsaka stopp (~50 000 per stopp)