Följande information åtföljde decemberfakturan

Viktiga telefonnummer:
Fel på vatten eller avlopp - kontorstid: 0739-140 111 - övrig tid: 070-610 49 96
Fel på fiber (föreningens gruppavtal) - Telia support: 020-20 20 70
Om du ej har gruppavtal - Telia support: 90 200
Fel på faktura (kontorstid) - Administration: 0735-102 050

Har vi rätt information om dej?
Har vi rätt mobilnummer?
Avbrott i vattenleverans eller andra störningar meddelas i allmänhet via SMS. Därför är det viktigt att Du har anmält ditt mobilnummer till föreningen och meddelar om du byter nummer.

Enklast anmäler du mobilnummer och andra förändringar i personuppgifter via ett eFormulär på vår hemsida. Titta under rubriken "Aktuellt just nu" på startsidan.

Hur vill du betala dina månadsfakturor?
Vi erbjuder för närvarande följande betalningsmöjligheter:

  • Till bankgiro via vanlig faktura
  • Via autogiro (ladda ner blankett från hemsidan eller ring 0735-102 050)
  • Via e-faktura inne i din internetbank. Sök efter: "Fiber, Vatten och avlopp i Flo"

Att tänka på

  • Ange giltigt mobilnummer!
  • Anmäl inkoppling av fiber, vatten och avlopp!
  • Koppla in avlopp omgående när så är möjligt!